مردی که با شلیک گلوله برادرزنش را کشته و دختر او را نیز زخمی کرده بود، در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

قتل اسلحه سلاح

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ ارسلان صبح زاهدی فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محلات شلمان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی با حضور در محل درگیری مشاهده کردند فردی به علت شلیک گلوله در محل فوت کرده و دخترش نیز زخمی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد متهم فردی ۴۷ ساله است که با شلیک گلوله برادر همسرش را به قتل رسانده و دختر او را نیز زخمی کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

وی افزود: مأموران در همان لحظات اولیه هویت متهم را شناسایی کردند و با اقدام به‌موقع کارآگاهان آگاهی، متهم در کمتر از ۵ ساعت قبل از فرار در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 889738
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    جلوی این وحشگریها را فقط با اقدام سریع واجرای اشد مجازات فوری وبدون وقفه بایست اجرا کرد تا دامنه تحمل دیگران بالا بره البته الان با شرایط زندگی فعلی کسی چیزی برای از دست دادن نداره